Gå til innhold

Hve mener dere om denne sofaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bolia.com/retail/new_product.asp?catalog_name=Furniture&categoryname=Seville&product_id=890300000&Fabriccolor=14263&front=True&Expand=$2$$1$$1$&ISOLanguage=NOR

Jeg synest den var stilig, men er spent på om jeg blir fort lei den. Har kjøpt en stol til - urban - i samme stoffet - lys beige nantes.

Det er sterkt og trekker ikke lett til seg flyende søl så håpar det blir bra med tre barn i huset..

Hva mener dere? Jeg har en brun recliner også som ikke passer helt til i farge og stoff, men alt MÅ jo ikke matche 100% heller da....

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke opp noe på den siden jeg!

Skrevet

Den er litt for stram i stilen i forhold til min smak. Vi har en lys beige sofa i microfiber og det er helt utrolig hvordan den har holdt seg selv med 3 barn i huset. Liker du så stram stil og den passer inn med resten av interiøret deres er det jo du som skal like den og ikke jeg:)

Gratulerer med spire forresten:)

Skrevet

Oi,jeg vil ikke hatt stoff-sofa med barn i huset,men det er nå meg da. Ellers så den fin ut,men litt hard,kanskje?

Skrevet

Jeg er så usikker på om jeg burde valgt Milano isteden... Den er jo litt mer "vanlig" og tidløs....

Resten av etasjen er jo ikke særlig minimalistisk, men ikke så fargerik og voldsom heller..

Vanskelig dette. Det er jo litt vanskelig å se ting for seg på forhånd også synest jeg da....

Skrevet

ja enig i at Milano var mere kjedelig.... mer sånn fasong som "alle" har. Er veldig vanskelig å si når man ikke vet hvordan folk har det hjemme. Jeg f.eks har en haug med antikviteter jeg mååååå ta hensyn til.

Skrevet

Vi har denne. HVIT! med 3 unger hehe. Men det er jo skinn så det går kjempebra! Hatt de i ett år nå og er kjempefornøyd :o)

Skrevet

Kul den da!

Vi har stoffsofa vi ;) Med vaskbare trekk, det er jo dritpraktisk! :P

Skrevet

Jeg har vel egentlig allerede bestilt en slik sofa, er bare litt skeptisk til om det er riktig... Jeg hadde egentlig bestemt meg for Milano, men da jeg var på bolia og skulle bestille likte jeg denne bedre og ble vel også anbefalt den av de som jobbet der...

...håper bare jeg ikke angrer...det blir kjedelig....

Gjest det spirer og gror
Skrevet

syns den minnet litt om sofaen på venterommet hos legen.. hehe :) men dn var helt ok da..

Skrevet

Jeg har less i nantes grå. Synes det stoffet fungerer veldig fint m gulpejenta vår hvertfall:) Siden stoffet er melert så synes ikke flekker noe særlig. Lurt å impregnere stoffet og. (får kjøpt det og hos Bolia:)

Skrevet

less er jo litt samme stilen?

Blir det dumt med sevlle når eg ikke har minimalisme overalt?

Har mye eik... opent kjøkken. Farger går i brun, svart og lime.. Mest svart-hvittbilder på veggene. Noen hvite møbler..

Føler meg ganske sikker på at stoffet toler barna, men ....

Håper det blir stilig da. Skal jo ha litt puter og den slags da...

Skrevet

Noen som mener noe i dag da?

:-)

Skrevet

IKKE kjøp Natuzzi..

Et godt råd fra en ærlig møbelselger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...