Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Den som kom på kino på fredag. Var den bra?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Veldig bra!:-) Den krøp virkelig under huden på meg...grøss
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har sett den. Gir den en firer. Konseptet var ganske kult (som i det kan teoretisk sett være en mulighet for at det kan skje), men ikke helt gjennomført liksom. Men skvatt ett par ganger der ja. Syns det var verdt å se den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå