student med mage Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hei. Jeg blir bare mer og mer plaget av smerter nederst i ryggen ut til venstre, blir i seteregionen en plass, ikke direkte i ryggen altså. dette medfører at jeg ikke kan stå på en fot å kle på sokken, eller legge tyngden på venstrefot. Kjenner dette både når jeg sitter og ligger, og hvis jeg beveger med i uleint terreng. Er det noen som vet hva årsaken kan være eller er plaget av det samme?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 hei:)' dette høres ut som d jeg har..d er nok en form for bekkenløsning du begynner å få vil jeg tro.. d du beskriver har jeg og..å jeg går til fysioterapaut..jeg har bekkenløsning,men i tillegg så jhar jeg en låsning i høyre side som forårsaker de smertene du beskriver her.. d du kan prøve er å massere innsiden av låret før du legger deg,d hjelper hvertfall på meg sånn at jeg kan ligge på siden uten å få vondt..pluss at du strekker ut etterpå..da ligger du på ryggen å trekker d ene benet opp til magen mens d andre ligger flatt..så holder du den stillingen..kjenner du d strekker på innsiden av låret å opp til lysken er bare d bra:) så gjør du d samme med neste fot..gjennta masseringenm om nødvendig..d skal gjøre litt vondt når du masserer altså.. d er hvertfall d tipset jeg kan gi till deg:) lyke til
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Samme har jeg, det kommer av bekkenløsningen. Prøv å tøye ut flere ganger om dagen.
Gravid med nr. 3 Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Og ikke stå på en fot når du skal kle på deg. Det vil gjøre at du fort blir verre. Sitt ned på en stol el. noe, og prøv å fordel tyngden likt på begge bena når du står oppreist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå