Lykkelig mamma,250107 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Heisann. har vært inne på torunns drømmekjoler å kikket. likte godt fasongen og stoffet på gayle brudekjole, 8 rad- helt til høyre. vet noen noe om den kjolen, og kan hjelpe meg å spore opp hos en leverandør eller noe? føler det er litt risky å bestille på mål over nett......vet jo ikke heller om den kjolen vil passe meg liksom....... takk for hjelpa:)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 google navnet funker nok :=)
snartmammatil7 Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Det kommer nok ikke opp når du googler det, fordi Torunns kjole er en kopi, og de har visst diktet nye navn på alle kjolene sine :-) Dette er en kjole fra Alfred Angelo Ta gjerne kontakt på divakjoler.no hvis du ønsker å bestille orignalen, jeg kan nok hjelpe deg med det. Vi har den inne, men den mener jeg er i hvitt med marineblått. Men ikke noe problem å bestille den i sort som på bildet heller. De har mange farger den kan bestilles i
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 hmm, på den kjolen jeg mener er det ingenting svart altså. var jeg gjerne litt uklar i forklaringen:) budekjolen gayle, rad 8 helt til høyre. den er i mine øyner helt fri for fargen svart? uansett, likte utseende på den ihvertfall. skal ta meg en tur på nettsiden du og nevnte å se hva jeg finner! takk for hjelpa så langt:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Jeg vet ikke hvor du finner den kjolen, men så at det var to kjoler som heter Gayle på den nettsiden og den ene har svart på seg så hun som svarte deg hadde sikkert kikket på den kjolen og ikke den andre Gayle kjolen som du mente )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå