Gå til innhold

Dere med to tette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller uansett er det mulig og være på vei igjen bare 8 uker etter fødsel??

Vi har jo hatt sex siden 4 uker etter jeg fødte,hadde keisersnitt.Blødningene ble borte etter 5 uka men nå litt over 8 uker har jeg begynt og blø igjen?Kan det være mensen eller tegningsblødning er ikke sånn kjempemasse eller?

Dere med erfaringer hvordan fant dere det ut?Skal til legen imorgen men er så nysgjerrig på dette og litt smånervøs:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA - gikk i klasse med to søsken som ikke var tvillinger på barneskolen.. 9md i mellom dem ;-) Eldste hadde bursdag i februar, minste i desember!

Skrevet

Utrolig! Måtte bare dytte pga disse søsknene:)

Skrevet

Ifølge min lege er man aller mest fruktbar rett etter en fødsel... Og sex kan faktisk trigge eggeløsning. Så fullt mulig ja, selv om det ikke er vanlig å bli gravid SÅ fort...

Skrevet

Såpass ja....Trodde vi var ganske safe den første tiden jeg siden jeg fullammer og alt.

Men noen som kan svare på om symptomene er de samme som vanlig?

 

Hi

Skrevet

Det er fult mulig ja,jeg ble gravid 10 uker etter fødsel,enda jeg ikke hadd fått tilbake mensen.Fant det ut etter dåpen til eldstemann,hvor jeg hadde pumpet meg,så jeg kunne nyte et glass etterlengtet rødvin.og så smakte det jo ikke noe godt i det hele tatt.Tok en test på mandagen.og må si jeg fikk ganske sjokk.måtte gå til innkjøp av tvillingvogn og greier.3 dager før 1årsdagen til eldstemann,fødte jeg.Slitsomt,men de har hatt utrolig glede av hverandre.lykke til!

Skrevet

Godt mulig ja. Kjenner mangen som er blitt fort gravid igjen. Blei selv gravid etter 9 mnd og jeg full amma:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...