Cassandra80 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Signe og Hedvig? Tror vi venter en liten tulle, og dette er favorittene for øyeblikket.
temine Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Liker begge veldig godt:) Var på vår jenteliste, men nå vente vi gutt....og der er jeg helt LOST:)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Synes nok Signe er finest, nydelig navn:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Jeg liker dem ikke, men jeg liker ikke gammledagse navn generelt. Man må ta de navn man liker selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå