Gå til innhold

30 dager igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det 30 dager igjen til vi får treffe T&T planlagt...Det kan hende at møtet skjer før, men det blir ihvertfall lite sannsynlig senere...om ikke den ene Ten bestemmer seg for å snu seg med hodet ned tross trange hybelforhold.

Idag har jeg stort sett holdt sengen. Phantom-mannen har drevet på med guttaboys, mens mammaen har fått ligget i sengen og hørt på livet i hulen.

Nå har jeg begynt så smått å samle sammen ymse som jeg tror vil være greit å ha med i den berømte bagen. Har t.o.m. farget badekåpen min, pga noen misfarginger, så den er klar.

I ettermiddag har vi telt på knappene om vi burde vært innom sykehuset for å sjekke om noe mer har skjedd, for kynnerne har vært temmelig sterke, og nedpresset stort. Jeg synes det er vanskelig å vurdere når det er såpass at en sjekk er på sin plass...Blir det ikke bedre imorgen tar jeg en telefon og hører.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle gode tanker til deg mange ganger om dagen!!!

Skrevet

30 dager er jo ingenting!! Dette blir spennende. Jeg ville tatt en tlf til føden for å høre om de kan ta en sjekk på deg. Ring i morgen, du. Håper at formen din er fin. Nå må du nyte de siste 30 døgn, før godguttene kommer..

Skrevet

Skal si tiden flyr (kanskje ikke for deg...). Så fantastisk å tenke på at du snart skal treffe de to hybelboerne.

Misunner deg den første flotte følelsen. Å se skapningen som har bodd i seg så lenge...

"Er det du som har vært der inne, lille venn" er en ubeskrivelig følelse.

Lykke til i innspurten!

Skrevet

Tenk, nå nærmer det seg virkelig! Jeg håper fortsatt at de holder seg der så lenge som mulig. Alle uker ekstra er selvfølgelig bra. Fint at du har holdt sengen i store deler av helgen, det trenger du nok.

Sjekker innom sykehuset er lurt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...