Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Gutten min fikk 15 mnd. sprøyta på mandag. Han ble i går i dårlig form. Veldig grinete, dårlig matlyst og litt feber (38,3). Ser stor forskjell på han liksom. Da fikk han en paracet pga. at jeg syns allmennetilstanden var så dårlig. Å for at han skulle få sove godt. Han sov gjennom hele natten. Han virket mye bedre til morgenn i dag. Men spiste fortsatt dårlig. Å innen det nærmet seg lunsj og sovetid så ble han mer og mer lik på formen som han var i går. Men han kjentes ikke varm ut. Tok tempen nå i kveld, å den lå på 38 grader. Han har spist/drukket dårlig i dag også. Vært en del grinete. Men om han ikke har feber i morgen tidlig, å han virker i fin form. Kan jeg ta han med ut da, eller gjør jeg lurt i å holde han inne en hel dag? Han har ikke hatt feber før, eller forandret allmennetilstand så mye før.. Å det gjør meg så usikker på hva jeg burde gjøre..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Jeg ville tatt han med ut en liten tur. Jeg er av den oppfatningen av at man blir fortere frisk av litt frisk luft:) Trenger jo ikke herje ute hvis gutten ikke er helt i form, men en liten luftetur i hans tempo tror jeg bare er sunt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå