to jenter og ett gull i magen Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 jeg tenkte å skaffe meg det for jeg får ikke brukt briller på jobben, men uten får jeg så mye vondt i hue:( men har hørt alle ikke kan få det.. hva skal til for at man ikke får??
Mammapudding Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Tror vel at alle får linser, men det er ikke alle som klarer å bruke det..Mulignes hvis du har veeeeldig sterk styrke at det ikke går å få linser, men vet faktisk ikke. Pappa har vel -8 i styrke og han bruker linser når han trener.
mamman til to gutter Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Man får linser i stort sett alle styrker, hvis ikke hovedproblemet ditt er at du skjeler og trenger prismer i brillene dine for å rette opp det (dvs man kan i teorien bruke linser da også, men det fungerer visst sjeldent...). Hvis du ikke trenger prismer og det ikke er noe annet spesielt med øynene dine, så kan du nok bruke linser. Gå til optikeren din og spør, så finner dere sikkert ut av det sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå