Gå til innhold

kan man merke at morkaken løsner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får visstnok enorme smerter og begynner å blø...men nå skal jeg ikke være skråsikker på de smertene altså, men man blør ja. Det vet jeg:)

Skrevet

Er det noe du merker så er det vel det.

Smertene er sinnsyke og du styrblør. Sker det så vet en det, men heldigvis så er det ikke vanlig.

Skrevet

takk for svar:)

Da har altså ikke min morkake løsnet:D

Skrevet

De aller fleste får enorme smerter, men faktisk ikke alle som får smerter.

Skrevet

Jeg mistet morkaka mi 5uker før termin.Det ramla ut blodklumper (les: morkakebiter) på str med tennisballer!! grusomt :(

Skrevet

uff hørtes ikke bra ut, men gikk det bra med babyen?

Skrevet

JA :) blei hastekeisersnitt og sånn. han var blå når han kom ut, men ble fort frisk :)

Skrevet

Morkakeløsning ligger som svakhet i familien, min oldemor og mormor mistet barn på denne måten. Mormor fotealte om sinn opplevelse, hun va 7mnd på vei, og hun mener at når en er gravid må man tåle litt stikk her og der. men hun sa at hun hadde hatt enorme smerter i siden, nå vet ikke hun hvordan det er å bli knivstykket 10ganger etter hverandre, men det var sikkert ikke langt ifra sa hun. hun blødde ikke, blodet holdt seg inni magen, og tok livet av ungen. hun havnet på sykehuset etter at en venninne kom å så å si truet henne dit, hun fikk ikke se sen døfødte sønn en gang(dette var i usa). jeg snakket med min jm om dette siden jeg var så urolig, men det er ikke tvil sa hun, du kjenner at noe ikke stemmer, for smertene er så pase annerledes å skikkelig vonde i forhold til det andre vi har i graviditeten.

Skrevet

Det merker du ;) morkaken min var forranliggende og løsnet når min første fødsel begynte. Det gjorde fryktelig vondt, og det fosset ut blod. Var bare å ligge seg ned å få sambo til å ringe etter ambulanse. Det gikk heldigvis bra med både meg og den lille. Veldig dramatisk når sånt skjer.

Skrevet

godt å høre :) Er skummelt når morkaka løsner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...