Isilra Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hvordan og når fant dere det ut? Småen her har aldri vært særlig glad i pupp/mm, men de siste 2 gangene han har fått det på kvelden nå, så har han kastet det opp igjen. Hoster og brekker seg og kaster opp enorme mengder.. Kan det rett og slett være allergi, eller er det bare (noe jeg tror) at han har drikki for fort? Synes det er litt ekkelt, for han føler han blir kvalt. Han er forresten 8 måneder nå
mamma og godguttene Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Heisann :-) Vi har to små som begge har(hatt) melkeallergi. Han eldste vokste det av seg før han var to, men symåtomene hans var : sprutbrekninger, hard mage, myyye luft, eksem, vektnedgang og mye sutring. Når han var 4 mnd hadde vi vært ut og inn av sykehuset noen ganger siden de ikke fant ut hva som feilte han. Vi gikk til kiropraktor meg han for å se om det kunne hjelpe på magen og gulpinga, det var hun som anbefalte oss og prøve og kutte ut alt av melk ( og da ammet jeg ). Vi gjorde dette, jeg slutta og amme og kjøpte en mme på apoteket som er basert på soya. I løpet a 3 dager la han på seg 350 g og gulpinga ble merkbart mindre. Utifra dette fikk han konstatert melkeallergi og fikk mme på blå resept. Minstemann begynte med samme symptomer som eldste, så han var bare 1 mnd når vi begynte med melkefri mme.
Isilra Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Oi, uffda! Det kan ikke ha vært lett.. Han her har eksem og, men har jo kun vært de 2 gangene med oppkast, og han legger jo bra på seg.. Så da er det vel sikkert bare at han spiste for fort, håper jeg Så herlig at han eldste har vokst det i fra seg i hvertfall da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå