temine Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Nå har jeg i løpet av den sist uken gått fra en B-cup til en D-cup. Dvs jeg nå bruker amme-bhene mine fra etter sist fødsel. Kan jeg nå da forvente en like stor "oppgang" i størrelse når melka kommer som sist, eller har denne veksten kommet tidligere denne gang, så jeg bare får litt spreng? Hvis ikke får jeg seriøse bh-problemer:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Ja jeg lurer på det samme.. Med førsta var jeg en A-cup og gikk opp til en C.. Gikk ned til en B-cup og var det frem til jeg ble gravid igjen og nå i uke 35+5 er jeg oppe i en D-cup.. Bruker også amme-bher nå for de er såååå mye mer behagelig en vanlige bher...
temine Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Får nesten satse på at vi ikke går opp to nye størrelser etter fødsel denne gang da. Kan lett bli litt voldsomt:)
snæparguri Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 jeg måtte ha spes ammebh sist.brukte c før jeg ble gravid måtte bestille ff når jeg ammet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå