Gå til innhold

flyreise i uke 31 og 35..,hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ut og reise med fly i uke 31 og 35,bare ca en time hver vei,men er litt engstelig for dette....får legeerklæring for at jeg kan reise,ville vell ikke fått dette dersom det var en bitteliten mulighet for at noe galt hende?*engstelig*hva ville dere personlig gjort,evt noen som har erfaring med å reise med fly nå i dette trimesteret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe problem med tanke på at reisen bare er en time. Hvis du skulle kjenne begynnelsen på rier, er det jo veldig liten sjanse for at barnet hadde kommet i den timen du sitter på flyet. Så tror det er ganske trygt. Jeg fløy selv i uke 33 og det gikk helt fint.

Skrevet

Jeg var ute og fløy i ukene 30 og 32. Hver vei på over 4 timer. Det gikk helt fint. Hadde ingen problemer med det. Brukte støttestrømper da, det tror jeg er lurt. Går helt sikkert bra for deg og tenker jeg. God tur da:-)

Skrevet

Jeg reiste med fly i uke 37, gikk helt fint det! =) Var ikke så veldig lang tur da...!

Skrevet

Jeg skal fly ca 20 timer fra Soer Oest Asia naa i uke 35, det har vaert planlagt lenge og selv om den fysiske forman er god, kjenner jeg har det holder akkurat.

Man gjoer det man er komfortabel med og synes er greit. Jeg forstaar naa hvorfor grensen er satt til akkurat uke 35 for meg paa en saapass lang flyreise.

En liten flyreise innen Europa paa en 3-4 timer hadde jeg ikke stresset med, dersom man ikke har en spesiell fare for aa gaa i tidlig foedsel da.

Flyselskapene har sine grenser og det er det en grunn til.

Lykke til!

Skrevet

Nei,fly og ha en god tur du... :)

tok selv min siste flytur 38+2. flyturen da var på halvannen time..ikke noe problem i det hele tatt :) er du plaget med hovne ben så ta på deg støttestrømper og ta av deg skoene så ofte som mulig :)

er ingen vits å sitte i et fly med skoene på og kjenne de være hovne..bedre å ta av skoene da slik at man kan bevege de bedre underveis :)

Det å fly i seg selv er ikke farlig..daglig blir gravide sendt avgårde med fly under fødsel for å komme seg til andre sykehus omså for så ufarlige grunner som å kunne få epidural under fødsel..dette ville ikke skjedd om det hadde vært farlig...

flyselskapene vil kun pøve å forhindre fødsel under reisen... :)

Skrevet

tusen takk for svar.damer:)da reiser jeg på ferie til helgen med god samvittighet:)ønsker alle en super sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...