Gå til innhold

Bon Jovi på onsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som skal på Bon Jovi her? Jeg SKAL! Fikk vite at ei venninne hadde fått tak i billetter i dag.

MEN, begynner det virkelig allerede klokka 17? Det kan jo ikke begynne så tidlig???? Og i så fall går vel ikke Bon Jovi på scenen allerede klokka 17? Det må jo være oppvarming etc.

Fint om noen kan berolige meg, for jeg kan ikke rekke å være der før klokka 18 i hvert fall.

Thi hi. Har så lyst til å få med meg konserten. Føler meg nesten som fjortis igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spurt om det samme i en tråd litt lenger ned her. Vi har sitteplasser, så jeg regner ikke med at det noe problem om vi kommer først 18.30..., men ingen har klart å gi noe klart svar foreløpig. Det er mange her inne som skal, så vi holder trådene oppe til vi får svar:-)

Skrevet

Jeg skal! Og jeg gleder meg som en unge! :)

Lurer på det samme som deg. Jeg regner ikke med at de går på scenen før tidligst kl.20. De åpner jo alltid dørene mye tidligere, og de stenger jo ikke før kl.23. Er nok ingen som spiller etter Bon Jovi, så det er nok dem som er sist på scenen. De kommer jo ikke til å spille i 6 timer heller... Asså, hadde IKKE vært meg i mot, men tviler sterkt på at de gjør det. Vi har ingen planer om å dra hjemmefra før i 18-tida. (Har ståplasser)

(Jeg vet jo ikke dette med sikkerhet, men det er jo alltid sånn at dørene åpnes mye tidligere.)

Skrevet

Ja, der var det mye bra! Takk skal du ha!

Gjest armagedon
Skrevet

slutt å gni det inn :( snufs.....

Skrevet

kan dere kopiere over hit det som står på facebook?

Skrevet

Litt vanskelig, for det er dialog mellom mange mennesker. Kort fortalt er det en som jobber på stadion som svarer på spørsmål.

Han mener de går på scenen mellom 19 og 20. Det blir anbefalt å ikke vente helt til klokka 19 med å ankomme stadion.

For øvrig står det også at man må ha spesielle billetter for å komme helt nærmest scenen. Det blir solgt både øl og vin på området - ta med cash for det er litt vanskelig med kort av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...