Gå til innhold

grinetv.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ekstrem opppussing for første gang, Har jo hørt om dette, og at det er veldig følsomt program.. men selvsikker som jeg er, så sier jeg til mannen at jeg skal ikke grine av dette.. Hallo.. er jo bare ett tv program om opppussing.. :P Men nå spruter tårene.. Haha.. Ja, jeg innrømmer det, søte tvprogrammer får meg til og tute.. :P

riner du av filmer og serier? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg griner av det meste jeg da... Griner også av ekstrem oppussing, nannyhjelpen, dyreprogrammer og you name it...

Merket etter at jeg ble mamma, at jeg er ekstra følsom for det meste... he he

Skrevet

Samme her.. :) Huff.. er ikke bare bleier som er forbruksvare, men klennex og.. hehe.. :P

Skrevet

Skal ikke mer til enn en litt søt tv-reklame for at jeg begynner å stortute. Blendareklamen med den søte babyen som er pakket inn i et håndkle for eksempel :-)

Skrevet

da må jeg gi dere en link. kommer garantert til å grine! det gjorde i allefall jeg:)

Skrevet

Hva er det du gjør med oss.. :o Den videoen er så skjønn.. :)

Skrevet

i know!! den er så søt:) man ser jo hvor glad løven blir for å se de igjen. skulle gjerne hatt en så stor pusekatt:D

Skrevet

Åh ja da, jeg gråt også av Ekstrem Oppussing. Og av filmen jeg såg etterpå på FEM ("Hvis bare" eller noe sånt....). Romantisk kliss går rett i hjertet... Snufsesnufs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...