*Andreapus* Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg ser ekstrem opppussing for første gang, Har jo hørt om dette, og at det er veldig følsomt program.. men selvsikker som jeg er, så sier jeg til mannen at jeg skal ikke grine av dette.. Hallo.. er jo bare ett tv program om opppussing.. Men nå spruter tårene.. Haha.. Ja, jeg innrømmer det, søte tvprogrammer får meg til og tute.. riner du av filmer og serier?
MorLykkelig Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Jeg griner av det meste jeg da... Griner også av ekstrem oppussing, nannyhjelpen, dyreprogrammer og you name it... Merket etter at jeg ble mamma, at jeg er ekstra følsom for det meste... he he
*Andreapus* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Samme her.. Huff.. er ikke bare bleier som er forbruksvare, men klennex og.. hehe..
Hikken Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Skal ikke mer til enn en litt søt tv-reklame for at jeg begynner å stortute. Blendareklamen med den søte babyen som er pakket inn i et håndkle for eksempel :-)
tingeling87 Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 da må jeg gi dere en link. kommer garantert til å grine! det gjorde i allefall jeg:)
*Andreapus* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 Hva er det du gjør med oss.. Den videoen er så skjønn..
tingeling87 Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 i know!! den er så søt:) man ser jo hvor glad løven blir for å se de igjen. skulle gjerne hatt en så stor pusekatt:D
Ella78 m/ A&M Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Åh ja da, jeg gråt også av Ekstrem Oppussing. Og av filmen jeg såg etterpå på FEM ("Hvis bare" eller noe sånt....). Romantisk kliss går rett i hjertet... Snufsesnufs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå