Gå til innhold

Hvor tidlig kan jordmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

høre hjerteslagene? Vil så gjerne vite at alt er greit der inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ha flaks å finne, men på helsestasjonen hvor jeg går nekter de å høre etter hjertelyd før etter ordinær ul. Det er litt forskjellig hva de vil gjøre og ikke. Er vanlig å ikke finne den enda i uke 15 og 16, og da er det jo lett å bli bekymret om man leter og leter:)

Skrevet

Var 13+1 da eg var hos jordmor,og ho fann hjertelyden..

Skrevet

Jeg fikk høre de 11+0 hos jordmor. Jeg fikk velge, og ho presiserte at det ikke var sikkert det var mulig å høre noe så tidlig. Jeg var også veldig klar over at det kunne være for tidlig og sa at jeg ikke kom til å bli redd om vi ikke kunne høre hjerteslagene.

Det var ikke så lenge ho fikk dei fram og dei var ikke så lett å høre når man ikke har hørt det før. Men ho sa no hvertfall at det var hjerteslaga

Skrevet

Jeg hørte ikke i uke 13, legen sa at det er veldig tidlig og høre men at noen kan være heldige og høre så tidlig...men fra uke 15-16 skal man kunne høre det:)

Skrevet

I uke 13 og 14 hørte jeg ikke hjertelyden, ble sendt på tidlig UL da og alt var i sin skjønneste orden. Ville drøyd det til du er 15+ i hvertfall..;) Belive me, du vil ikke ha den bekymringen hengende over deg om noe kan være galt.. Hørte hjertelyden for første gang i uke 20 hos jordmor, og den fant hun med en gang. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...