Gå til innhold

PLIS! Spm ang bugaboo- trenger erfaringer!!! (samme som barnevogndebatten.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger erfaringer med bugaboo. Har så og si bestemt oss for vogna, men er usikker på disse små hjulene. Kan man virkelig kjøre på grusveier med vogna? Hva med asfalt med sand på som det ofte blir om våren? Tenker å kjøpe vinterhjul, men vil jo ikke bruke dem annet enn når det er snø.

Nr 2 er fotpose. Hvordan har dere løst dette, siden den som man kan kjøpe til er en sånn tykk fleecepose? Jeg vil ha en sånn tynn, vanlig fotpose og lurer på om jeg evt kan kombinere fotposen fra en annen vogn..

Fordeler og bakdeler, kom med det! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikset ikke å trille den vognen på grusog terreng. Nå er ikke jeg en Bogaboo fan så jeg er kanskje litt kritisk:)

Du kan vel bruke vinterhjulene hele året

Skrevet

Jeg synes vogna er super :) like god på grus, asfalt, brostein, skogsveier osv.

Vi behold emmaljunga vogna vår fordi vi tenkte at vi kanskje kom til å bruke den på skogturer for eks, men den har ikke vært i bruk etter at vi fikk buggisen..

Buggisen er faktisk bedre på ujevnt underlag synes jeg, den har jo så god fjering på hjulene så barnet humper ikke like mye somd et gjør i stivere vogner som for eks emmaljunga.

Vi bor på østlandet og har ikke hatt bruk for vinterjul de to årene vi har hatt den :)

Vi bruker ikke noen fotpose, om sommeren har hun hatt et teppe og om vinteren har hun brukt odenwalder dunpose :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...