meg og jentene Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Vi hadde så fine leggerutiner... Pleide å sovne umiddelbart i det jeg la henne i senga si, eller innen få minutter etter jeg hadde gått ut. Har vært på ferie, der hun hadde så dårlig reiseseng, så endte med at hun sov med meg hver natt i to-tre uker. Første dagene og nettene hjemme igjen gikk veldig bra, virket glad for å se igjen rommet sitt og senga si, men nå er det "stopp" liksom. Har generelt hatt mange raserianfall siste uka, også ved leggetid. Prøvde å legge henne isted, hylte og sprelte da vi nærmet oss senga hennes, ville ikke ha smokken engang, ikke synge nattasang for hun overdøvet meg med hyl, bare gråt helt hysterisk mens hun sa "sove mamma" (altså; at hun vil sove med mamma, i mammas seng). Jeg sa nei, og hun ville ikke gi seg så lett, nektet å ligge, bare reiste seg opp i sprinkelsenga og så helt desperat ut. Pappan måtte ta over, han klarte det til slutt (tok henne i armene sine inne på hennes eget rom, og la henne i egen seng da hun sovnet), men det tok lang tid. Uff, vet ikke hvordan komme tilbake til hvordan ting var før. Tips takk?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå