Amanda- Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 kjenner det raser inni meg! stakkars dame,.,, føler ofte at gravide ikke blir tatt alvorlig!
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 fikk det ikke med meg, hva var saken? En som ikke fikk ultralyd når hun følte at det var noe i veien? Er tragisk når det er sånn. Jeg var inne 2 ganger, en gang pga magesmerter og en gang pga hadde ikke kjent spark hele dagen. De tok meg kjempealvorlig og undersøkte nøye begge gangene og alt var heldigvis i orden. Men det er ikke alltid sånn dessverre.
Amanda- Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 hun kjente lite liv i slutten, og magen vokste lite , hun var til legen, men ble ikke sendt til ul. hun måtte føde barnet ut, baby var død. hadde hun blitt sent til ul, mener de at datteren hadde levd i dag.
mars-2008 Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Fy fan jeg gråt og gråt..... har en datter på 3 mnd. Bare tanken på den smerten hun har psykisk.
jentelykke + guttelykke Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Det gjorde vondt i hjertet å se den reportasjen, ja. Tårene kom med en gang! Fy søren. Stakkars, stakkars....
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Huff ja, dette var så tragisk! Må være det værste man må gjøre.. Føde et dødt barn! En ting er når det lever, da har du jo belønning for strevet, men når det ikke kommer noe godt ut av det og man sørger over tapet...*grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå