Gå til innhold

Ella Bella Karamella...en oppdiktet graviditet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et innlegg skriver hun at hun ventet mens rundt 29.april. Og i et annet innlegg står det at hun var på 18-ukerskontroll i begynnelsen av juni... det høres jo ikke helt riktig ut i mine ører :) Og den utrolige frierhistorien...ja, sikkert at Oscar de la Renta skal designe mammabrudekjole til om 2 uker ja

http://www.barnimagen.com/forum/thread/137695473

http://www.barnimagen.com/forum/thread/137964935

Men underholdende historie da :) Hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke første gangen folk blir lurt på bim. Der har det skjedd mye utrolig,gitt.

Skrevet

Jeg tror ikke på det, men uansett, ikke bra å henge ut nick på denne måten. Lavmål...

Skrevet

Dette er ikke å henge ut noen, men å opplyse folk som er lettlurte om å ta ting med en klype salt.

Skrevet

Det var en lite gjennomtenkt løgn ja... :)

Skrevet

Men litt morsomt med sånne "utrolige" historier som krydrer opp innimellom alt´le "hva kan jeg spise" og "hvilken stelleveske skal jeg velge"-innlegg

Skrevet

hvem i huleste er det som kaller seg for det nicket????? Er jo dritlikt mitt,jo! Elli-karamelli er navnet,og nå blir jeg sinna!

b.t.w er nesten aldri her,så de få gangene jeg kikker innom noen minutter,da bruker jeg et anna nick(ædda bædda,dere vet ikke hva det er!),for har ikke tid til å skravle med alle de gamle kjente her,og vil ikke være ufin å ikke svare på opprop! Sorry! Blir vel bedre når vesla blir litt mindre spinnvill g ikke krever full oppmerksomhet hele dagen!

Skrevet

sikkert ei slik syk dame man ser på dokumentarer som er opphengt i barn men ikke kanfå selv....så nå leter hun etter offer på BIM;)

Skrevet

Hun skulle hatt mensen 29. april skrev hun. Iflg. mine beregninger skal hun da være ca 8-9 uker på vei nå, hvis hun hadde vært gravid. Men nei da, hun har allerede vært på 18-ukers ul!!! Og ikke hadde hun noe særlig mage heller!! Ha-ha, hvis du er gravid med trillinger, så har du mage i uke 18!!! Venter du trillinger får du mage TIDLIG!!!! Og Oscar de La Renta skal designe brudekjolen på under to uker!! Ha-ha!! Den var god!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...