Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hadde en ganske tøff fødsel. Rivna innvendig, og ble klipt med sløv saks. Har et hakk som ikke vil gro akkurat ved skjedeåpningen, og er kjempe sår og rød. Legen tok stingene mine itilfelle det var disse jeg reagerte på, men fortsatt ingen forandring. Er livredd for at sexlivet mitt ikke skal bli slik som det var igjen. Blir man aldri så "trang" igjen som man var før? Og har et hakk ved skjedeåpningen mye å si? Har hørt mange som har hatt vondt å ha sex til og med 1 år etterpå... Skrekk og gru..... Er 4 uker siden jeg fødde... Har fortsatt mye vondt i underlivet, og det er vondt å skræve - Er dette normalt en mnd etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 hei! revna skikkelig jeg også, måtte på oprasjonsstuen å greier for å bli sydd! Det med hakket ditt kan jeg ikke svare på.. men nå er det 4 mnd siden jeg fødte og sexlivet begynner å komme seg! er litt vondt akkurat i starten, men kommer seg når vi har holdt på litt:P og jeg er forresten like trang som før, merker ingen forskjell verken meg eller sambo!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå