3barnsmor? Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 hadde jo mensen sist 26 mai nå. Når vil det være best for meg å prøve? Vet ikke hvordan eggløsning jg har, hadde sex forrige torsdag(typen er mye ute å reiser med jobben akkurat nå) og nå i helga har han da selvsagt vært hjemme. Det er jo ca 14 dager til neste mens, så det lønner seg da kankje å være kaniner nå?
mamma24 Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Eg hadde mensen 23 mai og EL 12 juni. No går eg bare rundt å kjenner etter om eg har noke symptomer. har prøvd i 1 og 1/2 år no. så eg er dritlei. har vert mangen tårer. Kor lenge har du dere prøvd?
3barnsmor? Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Vi begynte å prøve for 2 mnd siden, men ikke så veldig aktivt da. Men nå har vi lyst å få litt fortgang på sakene her
mamma24 Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 da er vi to. eg er så babysjuk at eg holder på å gå på veggene. synes vi har venta lenge nok no. Om det ikkje går,skal vi få prøverør i slutten av august. Er utålmodig no
3barnsmor? Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 Kan jeg ha eggløsning rundt disse dager? Synst jeg har mye slim der nede nå(sorry for sarte sjeler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå