Mamma for 3<3 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Innimellom, hvis jeg reiser meg fort opp, vrir meg litt rart eller hoster og lign så stikker det til veldig på siden, nesten i lysken. Er dette normalt? Har det i heletatt noe med graviditeten å gjøre? Er det flere som har det slikt? Blir jo litt bekymra jeg da.
flypapir Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Helt normalt! Det er livmoren din som vokser...
Mamma for 3<3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Så langt ned på sidene?? Trudde det var de mens liknende smertene som kommer inni mellom som at livmora vokste jeg??
Dodlimammatil2 Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg kjenner også det, spesielt hvis jeg strekker meg i senga om morgenen...
flypapir Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Hmm, er ingen ekspert på kroppens oppbygning jeg da, men livmoren er vel festet i noe, som deretter er festet i noe osv?! Hvis ikke kan det være bekkenet du kjenner, det kjennes ofte som strålinger nedover i lysken. Men tror ikke det er vanlig så tidlig med nr.1... Synes uansett ikke du skal uroe deg. Det skjer jo masse, masse i kroppen nå, og du vil hele veien oppleve nye ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå