Lykkelige-tulla Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har hatt positiv El-test i går og i dag, bare å hoppe til køys det.. Håper det lykkes! "Bare" 14 dg til man ser om det har klaffet eller ei da.. Hva har dere tenkt å bruke ventetiden til? JEg tror jeg skal tenke minst mulig på det om det gåt an... Synes det er vanskelig å koble tankene over på noe annet, vil jo så gjerne at tiden skal gå fort.. Noen tips?
Snuppa's mamma Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hei:) El denne helgen her og, håper den sitter! Men er i vår første pp så stresser ikke så veldig. Jeg tenker jo hele tiden på om den sitter og om jeg kanskje snart kjenner noe, men hehe må nok smøre meg med tålmodighet:) Tiden går nok kjempe tregt til tr helst ikke skal komme hehe:) lykke til da, håper den sitter for oss begge?? Prøvd lenge?
me84 Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 El her og:)) skal prøve å ta tankene vekk fra det helt til evt forsinket mens,selv om jeg vet at der er Umulig ! he he.begynner å bli utolmodig er i 6 pp
Lykkelige-tulla Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 er det mulig med positiv el-test tre dager på rad??? jaja kan ikke si det frister å hoppe til køys i kveld igjen,hehe, tror kanskje jeg vil ha en fri kveld..Det er jo kos også, men det blir litt kunstig likevel. Håper ventetiden flyr av gårde. Tror den blir lettere om sola kommer også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå