Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 ja, vi bruker ikke prevensjon nå..lillegutt er 4 mnd, og vi er klar over at det kan bli en til! men hvordan blir dette i forhold til permisjonen min? den er ferdig i november... håper noen kan svare meg!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 kommer vel litt an på hva du jobber med...jeg ble gravid når jeg var hjemme i svang.permisjon.ble bare gående hjemme til nr to var født.(men i min jobb får vi ikke lov til å jobbe når vi er gravide) så hvist du er i en jobb som er ok å jobbe i som gravid tror jeg nåk du går tilbake i jobben din etter 1 perm er ferdig.jeg tapte endel penger på dette..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Du må tilbake i jobb mellom permisjonene, så sant du ikke blir sykemeldt. Men du tjener opp rett til permisjon mens du er i permisjon, så det gjør ikke noe om du ikke har 6 mnd igjen å jobbe på
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 kan jg spørre hva du jobber med, når du ikke kan jobbe når d er gravid? ble nyskjerrig nå;-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Wow, hva skjer når dere blir gravide da? Permisjon eller sykemelding eller?Får dere lønn under en evt permisjon?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 vi blir tatt ut av tjeneste å er plikta til å si fra til sjefen når vi er gravide(dette er forskjellig fra plass til plass) hvis ikke det er mulig å tilrettelegge med andre oppgaver går vi ut i svangerskapspermisjon,får vanlig lønn.får rett og slett ikke lov å jobbe ,å for min del var det ikke noe alternativ,så jeg tapte en del penger på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå