Gå til innhold

dumt spm kanskje ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

menne,er det noen som vet om de faktisk HAR gått inn i vraket på titanic som de gjør i filmen i begynnelsen ??

altså,er det ekte bilder.?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

Vet ikke om det i filmen er ekte bilder men de hr gått inn i vraket, ja=)

Skrevet

Ekte bilder det ja så vidt jeg vet. :)

Skrevet

Husker ikke hvilke scener som vises i filmen, men ja - de har vært inne i vraket. Og vraket står som en av filming locations på imdb.com for filmen Titanic, så det er nok en naturlig antagelse at scenene er reelle.

Skrevet

å herregud så forbanna bra..får helt frysninger jeg..sitter å ser på filmen nå,elsker den filmen...det fascinerer meg så sinnsykt.

Skrevet

Jeg mener ganske bestemt at det er ekte bilder, ja. Mener det gikk en dokumentar om det i forbindelse med at filmen kom ut. Hvis du ser den på dvd så finnes det sikkert noe ekstra materiale som kan fortelle deg litt mer om det hele. De har jo tilstrebet å få ting så likt som overhodet mulig i filmen, ned til detaljer på serviset, så det er nok heller båten i filmen som skulle se mest mulig ut som vraket og ikke omvendt! ;)

Skrevet

Ja, den er veldi fasinerende. Leste så mye om Titanic da den filmen kom. Men den er jo så trist. Begynner å grine hver gang.

He he... Men verre er det med "den perfekte stormen". Så den her om dagen, og da begynte jeg å grine etter 5 min, fordi jeg vet hvordan det ender. He he he. Skikkeli gråtekone jeg ja. (Men mannen min er sjømann så det har kanskje noe med det å gjøre)

Skrevet

ja jeg har allerede felt noen tårer,haha =))

nettopp satt den på,den er så super trist,jeg fatter ikke at det faktisk har skjedd en så grusom tragedie...

tenk så for jævlig..

ja jeg har jo dvd en,haha jeg skal søren meg sjekke,kom jo ikke på det engang jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...