Lykkeliten86 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Gutten min har sjikkelig mage smerter, og jeg finner ikke ut av hva det er. bruker miniform og lufta kommer lettere ut nå enn før, men han skriker hysterisk og vi ser virkelig at han har vondt. så tenkte jeg skulle holde meg borte fra melk, pga har hørt at det kan gi mage vondt til babyer. men holder dere dere vekke fra ren melk ? eller alle mulige typer melkeprodukter ? allt som inneholder melk ?
Trønderjente82 Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hos meg hjalp det å kutte ut å drikke melk og spise sjokolade. Spiste litt ost og forskjellig som inneholder melk og det gikk bra. Prøv deg frem med kun melken først og hvis det ikke bedrer seg kan det være du må kutte ut alle meieriprodukter faktisk.
vimsa;) Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 jeg måtte kutte alt.. hun reagerte selv på pølser med melk i.. men tror tulla mi er er ekstra følsom for melk for hun gulper ekstra når jeg har fått i meg melk og.. hvis du må være forsiktifg med melk kan jeg tipse om at ultra har egen avdeling med produkter som erstatter melk:)
Lykkeliten86 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Takk for fine tilbakemeldinger tror jeg prøver å holde meg vekke fra ren melk først, og viss ikke det hjelper så får jeg kutte alle melkeprudukter liker ikke tanken på det, pga frokostblanding og yoghurt er en stor del av mitt kosthold men men...hjelper det barnet mitt, så er jeg villig til å kutte ut det meste
Snupi27 Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 jeg kuttet ut rein melk og osteprodukter til og begynne med og det funket her. vi tok henne med til kiropraktor og etter 3 behandlinger var hun mye bedre.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå