Gå til innhold

hjem fra sykehuset å vogn??


Teritt89

Anbefalte innlegg

hei.

hverken jeg eller sambo har bil eller lappen nå.

det er vel ikke noe problem å ta med babyen i vognen å gå hjem?

tenker liksom på at alle har jo lappen å bil å blir kjørt fra sykehuset å hjem

men jeg tror jeg hadde hatt lyst å ut å gå itilleg etter de dagene der inne. få rørt litt ordentlig på kroppen å fått frisk luft!

 

hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det langt å gå? Tok en uke før jeg orket å gå noe særlig etter fødselen. Vondt i halebein og div gjorde det litt lite behagelig, men det kan fint hende at det ikke vil være noe problem for deg. Kan kanskje ta taxi om du ombestemmer deg?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke noe problem å gå, spørs hvor tøff fødsel du hadde og hvor sprek du er i utgangspunkt og lang vei du har fra Sh. Mange ting en ikke vet på forhånd, så...

Jeg ville ha satset å ta taxi eller buss hjem i utgangspunkt, evt. gått litt og så....

 

Spennende å høre fra deg hva det ble. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spurte om dette på sykehuset og fikk beskjed om at det er ikke noe problem - så lenge jeg klarer å gå... Vi bor ca 10 minutters gange fra sykehuset. Hvis ikke det funker, så går pappen hjem, mens jeg tar taxi - eller vi tar med bilsete og får noen eller en taxi til å hente oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også tenkt å gjøre det slik, bor 5 min unna sykehuset og samboer har ikke lappen pga epilepsi.. Så da er planen at han går hjem med kofferten og henter vogna - og når han kommer tilbake til sykehuset vandrer vi hjem sammen..... Vi får se om det lar seg gjennomføre - er ikke noe problem å bare hente bilsetet hjemme og ta taxi eller be svigers om hjelp heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...