PrøvLykken Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Har så lyst å prøve å lage ny baby! Førstemann er akkurat 1 år. Har fått ny jobb fra august. Sist gang var jeg skikkelig dårlig, sykemeldt 3 første mnd. Hvor lenge bør jeg vente m tanke på jobben? Trenger litt synspunkter...
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Prøv fra en eller to måneder etter du begynner i den nye jobben? Ikke sikkert du blir like dårlig neste gang vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå