Septemberstjerna og Martine Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 I stad, mens vesla fortsatt leika på gulvet her. En ekkel mann åpnet døra, gikk rett inn i gangen, for så å ringe på 4-5 ganger!! Jeg var i stua, så jeg så han ikke. Jeg hadde HELDIGVIS eks'en/bf på "besøk", han var på gulvet med vesla og så denna mannen som kom inn. Han fyren virka rimelig stressa, spurte om eks'en snakket tysk.. Nei, svarte han.. Engelsk da? spurte han ekle.. Så klarte han på gebrokkent engelsk å si at han ville leie rom her! Hallo liksom, jeg bor i en leilighet - bare meg og vesla! ALDRI i verden om jeg ville tatt inn en stressa tysk ekling på overnatting! Han spurte sikkert 6-7 ganger om han kunne få rom her... Er det vanlig å gå inn til folk å spørre om sånt i tyskland eller? Heretter skal jeg ALLTID ha døra låst! Tenker bare... Lommeboka mi ligger på spisebordet... Tenk om jeg akkurat da var i 2.etasje og skifta bleie på vesla? Tenk om han har et rulleblad? Huff.. Ble skikkelig skremt jeg nå, sto og kikket i vinduet da han ekle kjørte ut av gården her. Makan til frekk ekkel mann.... Håper ingen av dere andre får besøk av han!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg låser som oftest jeg også, men pleier ikke å låse når jeg har besøk.. Men hjelp, veit jo aldri hvilke gærne mennesker som plutselig tropper opp i gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå