Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 2 nydeIige små
Skrevet

har en venninne som hadde en vippestol med fosterlyder. lyden var lik den en hører på ultralyd. har alltid tenkt at vi hører det på den måten, men vi vet jo faktisk ikke hvordan det høres ut for baby inne i magen.

ville ikke ha kjøpt en sånn, baby er ikke foster lenger og trenger ikke leve som et, tenker jeg. men aner ikke om det funker eller ikke :-)

Skrevet

Vi hadde den bamsen med hjertelyd... Brukte den med en gang vi kom hjem, da han var 2 uker. Men funka ikke her i gården nei.. hehe:-)

Skrevet

Vi har også den bamsen og brukte den fra hun kom ut. Virket litt da vi var på sykehuset, men ikke i det hele tatt fra vi kom hjem. Når ungen din er 3 mnd så tror jeg ikke at hun lar seg lure av den:) Nei denne bamsen er det mest unødvendige jeg har kjøpt.

Skrevet

Vi har brukt vår fra starten av, og den fungerer bra for oss i alle fall. Tror nok det kan funke på din lille tulle også, da den monotone lyden gjør at de slapper av. Litt samme prinsipp som at noen babyer sovner av støvsugeren eller oppvaskmaskinen...Den funker på meg også forresten :P hehe...

Det er jo verdt et forsøk :) Og hvis det ikke funker er det jo en fin kosebamse alikevel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...