Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Noen andre som har visse tider på dagen som dere er helt utslått? Jeg syns dette er skikkelig kjipt, for dette er jo midt i middagstiden, og jeg har verken lyst eller ork til å lage mat. Småkvalm er jeg også. Men så blir klokka 18, og da er jeg våken igjen. Snodig! Mannen min forstår ikke hvor utslått jeg egentlig er, så han tilbyr seg ikke å hjelpe eller lage maten alene eller noe. Hvis vi mangler noe til middagen, så tar han det som en selvfølge at det er jeg som skal kjøre til butikken for å kjøpe det. Jeg er 6 uker på tirsdag, tror jeg....
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Kanskje blodsukkeret ditt har en nedtur på den tiden? Jeg har begynt å bli veldig trøtt en stund etter lunsj. Jeg spiser litt ca 2.hver time for å klare meg om dagen, og det hjelper veldig. En yoghurt, et knekkebrød el.l. Det kan kanskje hjelpe deg hvis du får i deg en liten matbit f.eks. ca kl 15, så er du ikke så "kjørt" når du egentlig skal lage middag. Og så kan du spandere på deg en liten middagshvil etterpå! Det er vanskelig å forklare trøttheten...
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 jeg har det som deg, blir supertrøtt på ettermiddagen og kjenner at jeg blir ekstremt dårlig hvis jeg ikke får ettermiddagsduppen min uff, er ikke lett å være gravid bestandig er 9+3 i dag
MaritB Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg synes at mannen din ikke forstår dette er værre enn at du er trøtt! Jeg er stuptrøtt akkurat i det tidsrommet du nevner, og jeg lover deg at gubben står på pinne og ordner opp, særlig nå som han vet at jeg har hans lille barn inni meg og at jeg trenger hvile. Det går heldigvis over, jeg er i 12. uke nå, og nå sover jeg bare en time på ettermiddagen, mot 3 (!!) forrige uke. Det er en ganske stor omveltning på kroppen å være gravid. Men husk å spise ofte så du har energi, og sov når du er trøtt. Og sett gubben på plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå