kriztie Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 I den siste uken har jeg fått grumsomme smerter nedentil, vanskelig å beskrive de. De varer bare 5-6 sekunder, så er alt i orden igjen, kommer 3-5 ganger om dagen og natta. De er så onde at jeg må rope!! Har jo kynner, men de kjennes ikke slik ut og de er jo lengre opp på magen. Har fått beskjed av legen at babyen har lagt seg med hodet ned, å har begynt å feste seg. Har også en infeksjon nedentil som kan gjøre at jeg føder for tidlig. Er det noen som vet hva disse smertene kommer av, hva det kan være?? Er i uke 29+6
ory Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hei, Jeg fikk forklaring fra JM av når hodet fester seg, så kan det presse på nerver som kjennes som stikninger nedover og i underlivet. Helt normalt fikk jeg beskjed om.
Mamma Jen Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har lignende smerter/ubehag. Jeg tror at det er babyen som "stanger" nedover. Det føles ihvertfall slik. Ikke var redd for at du skal få veer uten å skjønne det...når fødslen starter, så skjønner du det! Tro meg
Maiblomst Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Akkurat samme her. Er særlig ille hvis jeg blir gående mye, og det er en helt annen smerte enn kynnere/ veer fordi den kommer og forsvinner så fort. Hos meg varer det maks 5 sekunder, men de fem sekundene er det vanskelig å trekke pusten. Skal på kontroll på sjukehuset på onsdag så da må jeg vell spørre hvis det ikke har blitt bedre. (Er 35+3 uker i dag) Men mulig det er vesla som presser på noen nerver da, for hun har visst nok festet seg.. Hmmm! Lykke til alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå