Gå til innhold

Hvis du døde under fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ville pappaen klart seg sammen med babyen? dersom det var deres første?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uten problem... Ville ikke hatt en mann som ikke kan klare å ta vare på sin egen unge

Skrevet

Det hadde han klart utmerket, som anonyme her over så hadde jeg aldri ville fått barn med en jeg var usikker på om kunne ta seg av barnet.

Skrevet

Styrke kommer med prøvelsene er det noe som heter....

Med førstemann hadde nok mannen min fått det tøft, han hadde overhodet ingen erfaring med spedbarn, hadde knapt holdt et før, og vår første hadde kollikk i over 3 mnd..! Men han er en fantastisk far, elsker ungene over alt på jord, så jeg er sikker på han hadde vokst med utfordringen og klart det greit. Hadde det skjedd nå tredje gangen vet jeg han ville fikset det minst like bra som jeg evt hadde gjort om jeg skulle blitt enke.

Skrevet

Tror mannen hadde klart seg fint, men han hadde nok fått et tidsproblem i forhold til jobb, henting og levering. Det jeg derimot er mer redd for er at svigermor nok ville sett sitt snitt til å hoppe inn for å ta over styringen. Hun hadde sikkert mer eller mindre flytta inn her og styra og ordna. Og er det noen som ikke er egna til å ta seg av barna så er det henne. Hun har stelt i stand uendelig mye faenskap under sine egne sønners oppvekst, og fortsetter med det. Er redd mannen min ikke ville klart å holde henne langt nok unna. Mannen min er heller ikke noe flink til å holde kontakt med folk, så jeg er redd min familie hadde mista mye av kontakten med barna. Vet jeg høres veldig favoriserende ovenfor mine foreldre, men det er et hav av forskjell på deres ressurser og svigermors. Jeg får nok pent holde meg i live!

Skrevet

Han hadde klart seg helt fint. jeg ville ikke ha barn før jeg traff han for jeg var ikke klar for å ha hovedansvaret. Han er mye flinkere enn meg. hvis han hadde dødd, derimot.. Vel, vel, jeg hadde vel klart det, man vokser jo gjerne med oppgaven.

Skrevet

Menn klarer seg mye bedre enn mange mødre tror. Bare de får slippe til.

La oss nå håpe at kvinner ikke må dø under fødselen i fremtiden for at fedre skal få innpass...

Skrevet

Han hadde fått det tøft i begynnelsen, men har heldigvis supre familier på begge kanter som ville hjulpet han i gang :-)

Skrevet

Jeg ville helst at han skulle vokse opp hos min mor jeg da....eller delt omsorg med pappaen.Pappaen er viktig men jeg tror min lille basse hadde trengt min mor.Vet ikke hvorfor:=(

Skrevet

Akuratt det har aldri bekymret meg...

Skrevet

Fantastisk. Ihvertfall mye bedre en jeg ville greid meg alene.

Skrevet

Min er sjømann og tjener utrolig godt på sjøen, og har en del gjeld. Så han har igrunn ikke hatt råd til en landejobb, visst den ikke var likt bet som jobben på sjøen.

Økonomisk hadde nok blitt værst med, men å ta seg av ungen hadde han fint greid.

Skrevet

Er det ikke egentlig det beste å ikke bli gravid med en mann man ikke kan stole på at klarer å passe på barnet...?

Skrevet

Han hadde klart seg utmerket! Hverken han eller jeg hadde noen som helst erfaring med babyer fra før, hadde knapt holdt en, men han tok ansvar fra første stund.

Skrevet

Hadde han vært alene med babyen, hadde det gått fint. Dessverre er hans mor litt for tilgjengelig, så han hadde nok levert henne der om han fikk muligheten. Derfor skal jeg ikke dø, vil nemlig ikke at den gamle røya skal være den nye mammaen til min nydelige baby.

Skrevet

Hadde nok klart seg fint med ongan, men helt sikkert ville det vært tøft. Vi bor nært mine foreldre og nestn 4 tima i fra hannnes. Ville nok hadd kjæmpe hjælp fra min familie og kanskje mest pænge hjælp fra hannes. Har da ordna forsikring på oss nettopp sidn nu blir det 2 onga og stort lån. Men hoff kor fælt å tenke på...:(

Skrevet

nei det hadde han nok ikke. men så har han valgt å ikke ha kontakt med henne de tre årene hun har levd så langt da...

Skrevet

Det vil jeg ikke engang tenke på, siden jeg og pappan til Daniel ikke var sammen da Daniel ble født!

Skrevet

Det hadde han klart med glans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...