Gå til innhold

Hva er for mange menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar forlot oss tre uker etter fødsel. Det gikk 8 mnd før jeg fant en annen. Vi var sammen i kun 3 mnd. Så gikk det nye 8 mnd før jeg møtte en annen. Det var et litt mer seriøst forhold å vi bodde sammen i nesten 1 år. Desverre gikk dette forholdet også rett vest :(

Noen mnd etter det bruddet møtte jeg en annen, å vi har nå vært sammen i 3 mnd.

Jeg får dårlig samvittighet fordi jeg bytter partner så ofte. Barnet mitt ble veldig glad i han jeg bodde sammen med, å det var vondt for oss begge at han flyttet. Hun var ikke noe særlig involvert i han første etter barnefar, dessuten var hun baby så hun skjønte ikke så mye.

Han jeg er sammen med nå har hun møtt noen ganger, å de går veldig godt overens. Men hun skjønner nok ikke at han er kjæresten min da, gjør ingenting forran henne. Så kunne likegodt vært en kamerat. Har jo mange kamerater som jeg møter titt og ofte å barnet mitt er med.

Jeg håper hver gang at dette er den store kjærligheten men blir så skuffet når det ikke er det :( Har aldri involvert jeg spesielt tidlig med de heller. Alltid brukt god tid å blitt kjent før jeg har gått inn i et forhold.

Så nå er det altså nr 3 jeg er sammen med etter barnefar. Tre stykker på litt over 3 år. Er det mye?

Spør fordi mammaen min syntes jeg burde roe meg ned å leve litt som singel. Men det er ikke så lett når man møter en man blir glad i. Syns hvertfall ikke jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på akkurat det samme!

Jeg tenker selv jeg at nå skal jeg bare være singel og nyte det! Men så møter man noen man faller for, å man kan jo ikke styre følelsene sine.. Ikke så lett det der. De dukker opp når det helst ikke passer ja..

Ikke så mye hjelp herfra dessverre.. Masse lykke til=)

Skrevet

Egentlig er ikke dette så mange "flammer" på litt over 3år...

men å innvolvere barnet med hver enkelt er jeg litt i mot. Da de stadig får "nye" og forholde seg til..

Barnefaren her har vært sammen med 3 etter meg også..

Men vi gikk fra hverandre for 1.5år siden-

Tror han er redd for å være alene....

Han har vært samboer med dem alle 3.. og det har vart ca 1/2år... (noe litt lengre og noen litt kortere)

Barnet er MYE innvolvert da det er hos pappa hver onsdag og annen hver helg...

jeg ser hvor trist barnet er når de forsvinner.... ville helst skånet barnet for dette. men vet ikke hvordan jeg skal gå frem!

Hvis du nå har kjæreste synes jeg du skal kjøre på.. det kan være den STORE kjærligheten.... bkir det slutt javel.. vær litt singel og lag det stabilt og trygt på den måten :D

Skrevet

mor til mitt stebarn har vært sammen med 6 stk, som jeg vet om. den ene flere ganger.

barnet er 8 år

Skrevet

Hei.Jeg synes kanskje ikke at dette er så mye, men du trenger jo ikke innvolvere barnet ditt med en gang.Prøv å møtes når barnet er hos far e.l.Barna blir veldig knyttet til en ny kjæreste som er der hele tiden, og det kan bli en påkjenninge hvis vedkommende plutselig forsvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...