mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde jo store planer om å vise fram brunfargen jeg har fått etter 2 uker på Kreta.... Altså.. jeg så for meg at jeg kunne valse rundt i shorts etter at vi kom hjem...... Men det ser ut til at jeg er tilbake på melkehvit før det blir fint vær her. Nå vi jeg ha varme og sol!!! Ikke regn og kaldt:o( Så da vet dere det:o)))
Reveenka Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Enig, det hadde vært fint med mer sol - men den kommer vel, før eller siden... Men, siden det har vært så mye snakk om Forsvaret her: Da jeg var inne, måte vi herde oss mot kulda - så skjortene hadde oppbrettede ermer til et godt stykke uti oktober..... hu, det var så kaldt at tyve minutter ute var nok til at det tok en time før man kunne holde i blyanten uten å være helt stiv av kulde... Så - du får heller bare sprade rundt i shorts og t-skjorte og insistere på at kalenderen sier det er greit! Og så herdes du på kjøpet! c",)
Karomamma Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 He he, det skjønner jeg godt. Jeg stemmer i med Reveenka: det er bare å gå i shorts så mye du vil!! Og tenk så tøff du er da Jeg går i skjørt og t-skjorte hver dag når! Tar bare på en jakke hvis det er 12 grader og regn
Reveenka Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Hehehe - nå var det like før jeg varslet rettskrivningspolitiet på skravla, asså! c",)
♥Snulder Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Ja er det ikke typisk!!!! Men jeg er enig med de over her jeg vettu! Er det sommer, så er det sommer!!! Da stiller vi i kortbeinte bukser selv om det snør!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå