Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere kloke og sterke aleneforeldre! Jeg er nylig selv kommet i denne situasjonen, eller hva skal man si- jeg er iallefall snart en alenemor. Fortsatt ligger nurket trygt i magen min, =) Det har tatt sin tid å venne seg til det faktum at det ikke ble som jeg hadde håpet eller hadde forestilt meg. Mannen forlot meg da jeg var 11 uker på vei, og de siste månedene har jeg mer eller mindre vært langt nede. Nå endelig ser jeg litt lysere på ting og gleder meg over mirakelet som skjer, :) Klarer nå å se litt lenger fremover og lurer på om det ER mulig å finne kjærligheten likevel..

Dèt jeg lurer på,- er hvordan dere traff deres nye partnere? Er ikke de fleste litt skeptisk ift å date en alenemor? Kompliserer det ikke ting en god del? Eller ser jeg for mørkt på det?

Jeg er overhodet ikke på utkikk etter partner nå, det er noe som får komme evt etterhvert, men sitter nå her og funderer på disse tinga,- så om noen har noen råd, tips eller erfaringer så gjerne kom med de, =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. vil bare si, kos deg med magen og nurket som snart komme :-) jeg ble selv alene når jeg var 10 uker på vei. han er 1 1/2 år nå. ting går fint :-)

jeg er singel. for jeg blir ikke glad i folk.

men min erfaring er at menn liker alenemammaer. jeg har i hvertfall aldri hatt problemer med og finne gutter selv om jeg er alene og inne vær kveld.

Skrevet

Internett da, mortilgunnar loves Marcel?Har ikke prøvd det enda. Har heller ikke det helt store behovet nå, mer enn nok med å få hverdagen til å gå opp. Jeg har omtrent aldri barnefri, og har nesten ikke kontakt med folk uten barn. Derfor ser det ikke lovende ut akkurat, men jeg går jo ikke inn for det heller.

Skrevet

ja internett er en fin ting!

ellers møter man jo folk i det virkelige liv også, man må bare være litt tøff og tørre og si "blir du med på en cafe en da?"

men sånt er jo mye lettere på nettet.

og internett har man jo bra tilgang til når man har alle kvelder på seg... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...