Mamman til Ovedie Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Noen som har erfaring med kynnere i uke 23 ? Hvordan kjenner man dette ? Har vært i dårlig form i dag og trodde det var luft som i dag har gjort magen steinhard og mye ulumske bevegelser.. Den lille har også sparket endel.. Har kommet og gått siden veldig tidlig i morges, men ingen regelmessighet.. Kom plutselig på at det kanskje kan være kynnere.. Noen som vet??
little_pony Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 har og vært plaget av det fra rundt samme tid så deg,å regner med det er kynnere,magen blir stram så en ball før det i gjenn slipper taket...var eksta ille da jeg stresset under flytting..
Kathy+Oktoberjente Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Har masse kynnere om dagen jeg også.. er i uke 26.. merker det ekstra godt når jeg er stessa og sliten..
Mama B Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har også masse kynnere, men de er ikke vonde forløpig. Da jeg gikk tur tidligere idag hadde jeg konstant kynnere nesten hele tida. er 24 + 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå