*enfalmawen* Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg fikk meg blogg for noen måneder siden, og nå lurer jeg på om det er noen som vil ta en liten kikk? Og jeg vil også se andres blogger, så bare kom med adressen! www.linnbf.blogspot.com
*enfalmawen* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Så fint det var det blidet du hadde til overskrift! Hadde jeg bare vært flink med data ;-p
*enfalmawen* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2008 Da har jeg vært innom alle deres blogger, og dere har jo så skjønne unger! Flere med blogg?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 http://vaalerenga12ogdaniel.blogspot.com/
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. juni 2008 #15 Skrevet 15. juni 2008 Fin bloggen din var - og så heldig som skal bygge hus, blir sikkert kjempefint =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå