ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Vi er nabo med svigers og jenta vår på 2 år er mye der. Det er vel 50 meter å gå, kanskje. Nå er det første gangen hun gikk bort dit alene, mens vi sto i vinduet og tittet på... Men jeg lurer på om det er litt uforsvarlig? Bor i endevei, så de bilene som evnt skulle dukket opp, ville vært folk som skal til oss eller svigers... Jeg føler ikke at det er helt trygt, men sambo sa "er jo ikke farlig i ens egen gårdsplass!"
Mulle :) Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Det hadde jeg ansett som trygt. så lenge dere ser på og gjerne svigers står ved døren og ser at hun kommer
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Ut fra det du skriver, anser jeg det som forsvarlig. Men har du observert noen biler som ikke skal til dere i det siste, så ville jeg ikke sluppet henne. Heller ikke om du ikke kjenner alle naboer etc i nærheten. Nå aner ikke jeg hvordan dere bor. Om andre folk kan gå forbi, selv om det er en blindvei (kan jo være marka i nærheten feks). Dersom du anser det trygt så er det nok det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå