Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hvordan smaker det? Har hatt 7-8sexpartnere,men aldri turt å sugd dem til de har kommet i munnen min. Har kjempelyst,men hva om jeg bare ikke klarer smake og kaster opp???!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 varm,salt,tjukk gugge. Ikke min favoritt, og det er ofte klumper i og. De jeg misliker mest
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Smaker som fersk kokosmelk. Litt ulik smak fra mann til mann og avhengig av hva han har spist, men generelt litt salt, søtt, metallisk, slimete og smaken sitter lenge i munnen.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Nå er jeg mann, og har ikke prøvd selv, så kan ikke svare på akkurat det. Men er kanskje noe som må tas litt etter litt? Prøve å smake på det først, ved å slikke litt på det, ikke la han komme i munnen din med en gang kanskje. Vet bare med meg selv, så har jeg tidligere sett på det med analsex, og å slikke på rompa (må være ren ja) og at jenta ejakuerer i munnen min først, som litt.. tja.. jeg vet ikke riktig? Kanskje ekkelt, og unødvendig, når man kan gjøre så mye annet. Men jeg endra vel innstilling til alt det der, men tok litt og litt, og det tok ikke lange tida før det tente meg, og var kjempesexy! Når jeg så på det som sexy, er det noe jeg har lyst til, og vil, men for min del handla det mye om å tenke seg om å endre litt innstillinga, og bli trygg på det. Hvis du har kjempelyst, så tenk på hvor sexy du ser for deg at det er. Kanskje må det også prøves et par ganger?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Er du trygg på mannen din er det vel ikke flaut uansett hva som skjer- om du så skulle kaste opp. Jeg har aldri svelget selv om jeg har fått det i munnen, en gang brakk jeg meg skikkelig og løp på do og spyttet ut- pusset tom tennene. Men det lo jo bare sambo av, ikke noe pinlig med det. Smaker ikke akkurat godt, varmt, salt og seigt- eklest er konsistensen synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har sugd mine tidligere partnerer men aldri latt de komme i munnen på meg pga jeg synest det er ekkelt. Men min nåværende samboer kom kom i munnen på meg en gang, jeg brakk meg og sprang på badet, flaut ja. For dette var bare noen små mnd etter vi startet henge sammen. Men heldigvis, vi kan begge le av det og det gjorde vi så snart jeg fikk tømt munnen å pusset tennene=)
Mamma til en engel<3 Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Hmm jeg elsker at mannen kommer i munnen min jeg, synes det er skikkelig opphissende og synes absolutt ikke det smaker noe som helst eller er ekkelt på noen mulig måte! altså du svelger jo bare unna dosen med en gang, du driver jo ikke å har den lenge i munnen å smatter på det for å kjenne hvordan det smaker eller hvilken konsistens den har! Neij jeg anbefaler hvertfall at du prøver, hadde ikke ville gått glipp av det for alt i verden jeg hvertfall! rett og slett elsker det mildt sagt:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Hi her... Etter tips fra en av dere som har svart,så tenkte jeg at jeg skulle prøve Vi hadde oss i går (to ganger ;p),og siste gangen kom han på magen min. Etter det lekte jeg litt med "han",og fikk litt sæd på fingrene...tok da motet til meg og smakte... Det var just ikke så ille Så må vel prøve på dette igjen... Nå synes jeg også at det er utrolig opphissende å suge samboeren min (og å se noen bli sugd på film),men har aldri vært så tøff at jeg har tatt'n fult ut! MEN nå tror jeg kanskje jeg har blitt litt tøffere...etter en liiiitn smaksprøve ;p Takk for tipsene!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Jeg pleide alltid å svelge før. Syntes det var null problem...sexy faktisk. Pleide å la han komme litt bak i munnen, nånn at jeg ikke måtte smake det over hele tunga. MEN i graviditeten ble jeg SÅ kvalm av lukta. Det skulle ingenting til...når han kom måtte jeg rett og slett snu meg bort fra det med en gang. I ettertid har jeg ikke klart å komme meg tilbake til normalen igjen. Jeg kjenner jo at jeg ikke har noe problem med smaken, men idet jeg lukter det blir jeg helt satt ut.. Det er veldig kjedelig...og sambo som likte det så godt..*sukk*
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Jeg lar mannen komme i munnen min og jeg skal innrømme at det ikke er det beste jeg vet. Kan til tider brekke meg, men det får bare være. Grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg vet hvor godt han synes det er og da blir det opphissende for meg også, på en merkelig måte. Gjør det ikke så ofte, men et par ganger i mnd kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå