Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Har kjent mye liv hver dag, sterke spark, så magen har bulet litt ut. men i dag er det nesten helt stille. Sparker litt om jeg dytter litt i henne, men ikke ellers, og ikke like hardt... Bør jeg ringe føden å få det kjekket eller har hun bare en rolig dag??
Taun Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Det jeg har gjort, er å kjøpe druesukkertabletter. Hvis jeg er engstelig en dag, tar jeg en sånn. Da skjer det noe i løpet av 5 min... Helt sprøtt. Men selvfølgelig... er du urolig i dag, er det ingen grunn til ikke å ringe. Husk det er du som har hele ansvaret for at det går bra med nurket...
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Ring og hør med føden dersom det er uvanlig lite aktivitet, så vil de si deg om du trenger å komme til sjekk eller ikke :-) (jeg ble bedt om å drikke et kaldt glass med noe søtt)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Vell, får ikke akkurat tak i det i dag, men god idè! Har sendt sambo ut for å kjøpe no brus og sjokolade, også tenkte jeg å vente til litt på kvelden. alltid mere liv da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå