Gå til innhold

Kan jeg gi han grøt i kveld også tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nett begynt me grøt...har prøvd me velling men det vil han ikke ha men i dag....grein han i 3 timer.Han ville ikke ha pupp så da ga jeg han grøt.maisgrøt med mme.Nå er han kjempe fornøyd.Kan jeg gi han det i kveld også?

Han vil nesten ikke ha pupp lenger.Drikker mye på natta og morgningen.Han bæsjer normalt til nå men litt mørkere etter di få gangene jeg har gitt han grøt.Jeg har tatt 2-3 ts med grød og ca 60mml me mme.Jeg ga han 2-3 ts med sviskemos...ikke mer pga han hater det:=(Håper ikke han får hard mage nå:=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan hende han blir orntlig mett av grøt:) er ikke alle barn som bare nøyer seg med mme\mm!

mi var sånn:) så jeg hadde nå gitt han det jeg da:)

Skrevet

så lenge gutten din er fornøyd tror jeg at det er fint jeg :) du må ikke gi han sviske hvis han ikke liker det...har aldri gitt det til min sønn og han er aldri hard i magen...

Skrevet

Men jeg er så redd at han skal få vondt---føre var tenker jeg!

Men det virker som det går bra.Bruker dere malt eller noe annet da for å unngå hard mage eller?Hvor ofte gir dere grøt?Gir dere middag og?

Jeg vil gi grøt 2 ganger pr dag---morgen og kveld

Skrevet

Når min lillekar har hatt litt vondt i magen, spesielt når han begynnte med grøt da han var 3-4 mnd gammel pleide vi å gi han litt malt i nanen om morgnenen og om kvelden.

Da kom han greit på do og var storfornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...