MaMmAnÅtiLtO Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Har så mye strekkmerker... noen tips til hvordan sjule de litt i syden?? Magen er hardest rammet:( Vil jo kunne gå i bikini uten å føle meg dum og!! jaja dette er vel ett klage innlegg!!
Mammaen til Turid Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 hva med en sarong..? eller en badedrakt..? finnes jo slike bikinitopper (har en selv..) som ser ut som en singlet, men som kan brukes som bikinitopp..
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Badedrakt er greia...finnes endel fine og kule også...jeg kommer aldri til å gå med bar mage offentlig en eneste gang mer selv..i fjor kjøpte jeg en slangs mellomting av badedrakt bikini. En ring holder sammen de to delene akkurat under bysta og en "trekant" dekker akkurat strekkmerkene på magen og de over navlen :-) Ryggen er nesten helt bar, kun ei tynn stropp rett over ryggen og så ser det ut som man har en bikini på seg bakfra. KJøpt i ellos.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hvorfor skulle du føle deg dum ved å ha på deg bikini? Fordi folk ser strekkmerkene dine? Vel, hvis noen skulle finne på å reagere på dem, se på deg med et stygt blikk eller noe sånt så er det vel de som er dumme...ja, da har de faktisk noe seriøst galt i hodet. Ikke noe galt med kroppen din selv om den har strekkmerker!:-) Hvis du ikke føler deg vel i bikini så finnes det jo andre ting å ha på seg. Selv har jeg masse strekkmerker på magen, men skal faktisk bruke bikini for første gang i sommer!:-)
Mammaen til Isak Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Da vi var i syden i fjor sommer hadde fler av jentene masse strekkmerker på magene sine, og ho ene venninna mi grudde seg så fælt før vi dro pga dette, men skal si deg ho blei annerledes da vi kom på stranda..veit du, de damene i feks spania hadde juggu strekkmerker de og ) tenk litt sånn du, og god tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå