** 2 prinsesser og en til** Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Uff, alt er liksom et ork...sliten og vond i kroppen hele tiden. Håper dette går over snart for det er altfor tidlig å være helt utkjørt!(bare18 uker) Er det flere som konstant er mette? Har ikke lyst på noe mat i det hele...
mei&mi + marcus :) Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er også helt utslitt. Visst jeg går en liten tur ut så er resten av dagen ødelagt. Og vondt overalt,nesten som jeg har fått influensa. Og så såå trøtt, orker ikke mye.... Jeg er bare 13+1 så altfor tidlig her også.. Var ikke så gale i 1 tri... Matlysten har dabbet noe av hos meg også, men visst ikke jeg spiser så blir jeg så kvalm... Håper dette går over. Hvor lenge har du hatt det sånn??
** 2 prinsesser og en til** Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Har vart en uke og har ikke vært på jobb... må tvinge meg ned i morgen. Var også mye bedre i 1 tri.
Madamina Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg var sånn til uke 19, og plutselig kom energien samt matlysten. Det går over! SIst hadde jeg helt villt med energi de siste 2 månedene. Det er visst ganske vanlig (skrubbe huset med tannbørste og sånn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå