Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vet hva strippe heter /kalles på svensk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hinnsvepning tror jag...

Skrevet

takk! Bor i Sverige, er 2 dager för termin og skal til jordmor i morgen....

Skrevet

Lykka till! Var i Sverige bor du då? Hehe, nyfiken jag!

Skrevet

Ni mil nord for Stockholm, en halvtime fra Norrtälje. Takk for artikkelen, helt supert! Er du svensk?

Skrevet

Ja jag är svensk, men har bott 7 år i Oslo och nu är jag tillbaka i svea igen! Bor i en liten by rett över grensen! Vi var i Rimbo i höstas o hämtade en liten valp, det blir väl i närheten!

Skrevet

Ja jag tror vi e några stycken =) BarniMagen kan inte mäta sig med nåt annat som tex Familjeliv som är motsvarigheten i Sverige! Liker mig här inne jag!

Skrevet

måtte bare slenge meg på :) Svensk jeg og :)

Skrevet

Tja, jeg har svensk pass og regner meg selv som svensk, men flyttet til Norge i 1975. Så det har blitt noen år i Norge. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...