Gå til innhold

Dumt å kalle gutten Noah....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå søskenbarnet heter Norah??? Vi hadde Noah som stor favoritt på vår kommende gutt da vi plutselig kom på at det kanskje ble litt vel likt søskenbarnet sitt navn Norah.....Så har egentlig slått det fra oss nå - men liker navnet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei langt i fra. Klart dere kan kalle gutten deres Noah selv om søskenbarnet heter Nora!?

To forskjellige navn på forskjellige kjønn.

Liker dere Noah og ønsker å kalle gutten deres det, så synes jeg dere skal gjøre d!;)

Noras foreldre har ikke rett på alle n-navn med samme klang selv om de var først ute med å navne, hvis du skjønner..??

=)

Skrevet

Niesen min heter Nora og hadde vi fått en sønn så hadde vi kalt han Noah. Har har til og med gått rundt og kalt lille bebisen for Noah i 4 mnd for jeg var overbevist om at det var en gutt, men neida.... ;)

Men neste gang lovet mannen min å lage en sønn ;)

Skrevet

Så bra:) Hadde som sagt ikke tenkt på det i det hele tatt før tanken plutselig dukket opp. Ser ikke for meg at min bror og svigerinne vil bry seg med det - men greit å tenke litt på det når vi først kom på tanken.Hadde gått ligg over på et annet navn nå men får ikke helt roen med det heller...Å mannen min liker uansett Noah best:)

Skrevet

Nei det gjør da ikke noe :) gutten min heter noah.. super fornøyd med navnet. bestevenninnen min sin datter heter nora.. har aldri tenkt tanken på at det var dumt.... liker dere navnet så bruk det :)

Skrevet

Jeg tenkte det samme med navnet Sandra da vi fikk førstemann. Vi likte guttenavnet Sander, men droppet det da det ble ganske likt kusinen sitt navn.

Men nå har jeg tenkt på Sander igjen, og tenker ikke lenger på at det er litt likt Sandra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...