(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 trøste meeeeeg, også har jeg en dose fylleangst!
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Til pass til deg, fyllasvin! Mohaaaaaahaaaa Bare tuller, drikk masse, både vann og brus. Og så hjelper junkfood særdeles godt på sånne dager Psst: har forresten fått nye eiere til alle de 24 rottene *jublerhøytoglenge*
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Huff, stakkars deg. Fylleangst er grusomt. Håper du hadde det gøy i går, da!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Så du var ute i går, og ikke på fredag? Jeg så nemlig ei som ligna kjempemasse på deg...hele retrostilen og panneluggen og selve ansiktet også. Måtte spørre henne om hun hadde rotter, men det hadde hun ikke selv om hun likte rotter veldig godt!
*makrell i tomat* Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 ....mulig det er en liten trøst at jeg og er FYLLESJUK!!!!! - da er vi TO ;o) Gubben (som ikke var ute i går) har nettopp satt pizza`n i ovnen...mmm God bedring!!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 åååå- bin there- i går faktisk... helt jævlig... Har ikke annet å si enn GOD BEDRING
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 *Stryker trøstende over tinker sitt hår* (men da får du jammen stryke trøstende over mitt hår til lørdagen hehe) Neida god bedring til deg,føler med deg:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2008 åh, så snille dere alle er! ja angsten er værst. haha. fyllemagen og hodet kan jeg godt slite med.. men nervene er skumle! hahahhaha! riga. hahah. sier du det? jeg jobbet natt til lørdag så var ikke ute på fredag nej! hehe. hvor så du henne da? er jo ganske mange med retro-look ala bettie page og bernie dexter i feks oslo da. hehe. er bare her på landet at jeg er en serverdighet! hahahahah! skal stryke deg på håret til lørdagen jeg stella! klart det!! ligger noen bilder ute på bloggen og et fylleinnlegg!
Monajenten Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Hahahahaha du er bare råskjønn:-D Kan ikke annet enn å smile av deg <3 <3 <3 Leste innleggene dine, og det var jo kooooselig med fylleinnlegg - kjoler og drinker og jobb og shopping og sånt:-D Jeg har også shoppet - en bukse. Men min blogg er ikke så fin som din. Blæ. Blomkål. Jeg skal til frisøren på onsdag, og da blir det en HELT annen monajente:-O
lille_Harepus Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 fyllasyk. da er vi to... heldigvis ingen angst ute å går her. Rimelig klar over hva jeg gorde igår
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Vi er tydeligvis mange,haha.... Men ingen angst heldigvis:o))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2008 jeg husker jo hva jeg har gjort da, det er jo kanskje det som er problemet. hahaha. nejda, jeg var snill og søt hele kvelden men angsten er overveldende stor asso! mooona.. hahahahaha! søt når jeg fylleblogger ja!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2008 monami skal du klippe deg mye?! farge det?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #14 Skrevet 15. juni 2008 Jeg var ute fredag og har angst enda- hvis det er noen trøst i det :b grusomt, og har (ikke bare pga angsten, men for min egen del) bestemt at jeg skal "slutte" å drikke. et par glass er greit, når vi skal kose oss med god mat eller i bryllupp osv, men der er det stopp. orker ikke dette her jeg.... enda jeg veeeeett at jeg ikke har gjort noe dumt. men men, moror hadde jeg det da,.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. juni 2008 vårt lille midtpunkt hahahahahaha! stakars. jeg håper virkelig min har gått over til i morgen. gurimalla! hahaha. synes det var innmari moro i går jeg også! lurer på om andre synes det var like moro at jeg sang dum og deilig av full hals og andre festlige sprell! hahaha!
LadyLuck & Skrevet 15. juni 2008 #16 Skrevet 15. juni 2008 kald appelsinsaft og var sjokoladekake hjelper/hjalp alltid meg...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. juni 2008 tøyser du? appelsinsaft og kake mot fyllesjuke? heheh. En peppes pizza tenkte jeg hjalp men det ble jeg bare dårlig av. fikk sikkelig karbo-overload. ick!
LadyLuck & Skrevet 15. juni 2008 #18 Skrevet 15. juni 2008 seriøst, pleide å reise en del til hardanger før, og når festinga ble for gale i helgene, henta han jeg var hos sjokoladekake fra frysen, som han varma i ovnen, og vekkte meg med varm kake og kald saft. hjalp hver gang...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 15. juni 2008 hehe.. stilig. jeg tror jeg holder meg unna gitt!
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #20 Skrevet 15. juni 2008 jepp, tror nok det var en av dem jeg sang for full hals også hehe, sammen med 50 andre sanger.......
cherry coke Skrevet 15. juni 2008 #21 Skrevet 15. juni 2008 Stakkar!=) Fylleangst er ikke noe å spøke med, ekkel følelse. "Heldigvis" er det bare kroppen som gir beskjed om at du drakk for mye i går. Håper det var gøy da! Var selv ute i går, men tok det piano, så formen er helt fin i dag:) Min oppskrift som hjelper mot fyllesyke: Stå opp og ta en lang , frisk dusj. Blir alltid mye værre om man går å dasser rundt i pysjen. to paracet tar knekken på tømmermenn spis regelmessig og begynn dagen med en solid frokost drik mye vann. Kom deg ut i frisk luft=) For fylleangsten hjelper det å snakke med dem du var ute sammen med i går: Og; i morgen er du helt fin igjen=) Legg deg tidlig og sov ut! Håper du har en fin søndag tross fyllesyke og fyllenerver;)
Monajenten Skrevet 15. juni 2008 #22 Skrevet 15. juni 2008 Ja!! :-O Jeg skal klippe det supermye, og farge det minst like mye:-s Det kommer mest sannsynlig til å bli noe sånt som dette, men skal ha det litt lengre om frisyren tillater det.... Kommer jeg til å kle å bli litt smårockemona eller??? :-O *nervøsogbiternegler* http://www.hairfinder.com/essensuals/placid-3.htm
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #23 Skrevet 15. juni 2008 cherry hehe, takk for gode råd! mona! du kommer til å bli flott og rocka ja! stilig sveis, men faen det så ut som en svær jobb å få det til å se sånn ut hver morgen!
Monajenten Skrevet 15. juni 2008 #24 Skrevet 15. juni 2008 Hihihi har tenkt på det samme. Men tror det kan være ganske lett å rufse. Hmmmm.....:-) Men vettu hva, jeg MÅ ha en frisyre som jeg må fikse for å se bra ut. For ellers slenger jeg det bare bak i en hestehale, og da ser jeg helt jævlig ut:-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå