desember-nurk=) Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 ..han hadde lagret alle mld jeg har skrevet han på mobilen! og da mener jeg alle! I en egen mappe hadde han lagt mld jeg hadde skrevet som ikke var så fine, mld jeg har skrevet når vi har kranglet og ja jeg må innrømme at jeg ikke alltid har vært like hyggelig. Han har sagt for lenge siden at hvis vi noen gang skulle i rettsak om datteren vår så har han masse bevis på at jeg har nektet han å se henne osv. Så idag, når han sto i dusjen tok jeg mobilen hans og slettet ALT som var fra meg! Så dro jeg hjem, uten engang å si hadet. (han var fortsatt i dusjen da jeg reiste) Er så redd for hva han vil si! Var kanskje helt feil av meg å slette de mld?? Men, tenker litt sånn at hvis det skulle blitt oss igjen så er vi nødt til å starte på nytt, glemme alt det vonde som har vært mellom oss. Er jo et helt år siden vi var sammen, mye som har skjedd på den tid. Skjønner derfor ikke hvorfor han hadde alle de mld da fortsatt? To timer siden jeg reiste fra han, ikke hørt noe fra han ennå. Vet ikke om han har oppdaget at jeg har slettet alt eller hva som skjer.. Uff, lurer så fælt på om det er noe vits å fortsette å drive med han, men det er en helt annen sak.. Noen som har noen innvendinger? Var det helt feil å slette de mld?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Det var utrolig dårlig gjort av deg. For det første hadde du ikke noe med å gå inn på mobilen hans og i tillegg slette meldingene. Utrolig frekt! Jeg hadde blitt helt rasende.
prinsessetamtam Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 var jo ganske frekt av deg å gå inn på mob hans i utgangspunktet. Da viser du at du ikke har tillit til han. Kanskje han ville slettet meldingene selv etterhvert? Han sikret seg jo, akkurat som du sikret deg ved å slette de. Bortsett fra at nå kom du han i forkjøpet. tror hvert fall du klarte å ødelegge det dere kunne fått sammen nå.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 jeg har også alle meldinger lagret som har noen betydning. tviler på at de har noen relevanse og at jeg får brukfor de. men for meg er det viktig og ha dukumentasjon på hva som har skjedd. om det skulle skje noe. hadde bf slettet meldingene så hadde jeg blitt heftig sint. (ikke det at han har murlighet til og være alene med min tlf) fordi det er et overtramp og fordi han eller noen andre for den sak skyld ikke har rett til og bestemme hva jeg skal ta vare på og ikke. merker at det er og gå over min personlighetsgrense. så jeg syns det var dårlig av deg og gjøre. selv om jeg sikkert hadde følt meg dum om barnefar hadde sett at jeg hadde tatt vare på alt. vi får jo ting til og funke nå. fikk du litt panikk?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Uff for en vanskelig situasjon.....må si at jeg faktisk skjønner at du slettet meldingene..men nettopp det at du valgte gå inn på hans mobil viser jo at du ikke har noen tillit til han og den delen er vanskelig. Om han ikke har forstått eller sett at du har slettet det enda så vil han vell lure på hvorfor du dro??? Ville virkelig tenkt gjennom hva du virkelig vil med dette forholdet, før du drar det lenger. Uansett Lykke til med ditt valg-
desember-nurk=) Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 etter å ha lest det dere skriver så får jeg utrolig dårlig samvittighet.. Er som mortilgunnar sier at jeg fikk litt panikk, turte ikke konfrontere han. Alt er bare så vanskelig om dagen, vi har vært sammen noen dager i uken og sovet litt sammen i helgene. Han sier at jeg har forandret meg, nå er jeg den jenta han var forelska i og at han er glad i meg osv. Hvis han mener det han sier så tror jeg ikke at alt er ødelagt kun fordi jeg slettet de mld. Men at han kommer til å bli sint det tror jeg ja. Tror ikke jeg skal ta kontakt med han idag, se om jeg hører noe fra han. En eller en annen dag er vi nødt til å ta en skikkelig prat sammen og finne ut hva vi vil og det er noe som er verdt å satse på. takk for svar jenter=) Godt å ha dere!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 om du mener du har gjort noe galt, ville jeg ha ringt til han og sakt unskyld. sakt det som det var, at du ble redd, redd for og miste han og redd for og bli mint på alt som har skjedd. at du beklager. si at du handlet før du tenkte. legg deg flat. mye bedre en og "gå i dekning". men det forutsetter jo at du tør og at du vil. lykke til!
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Jeg forstår at du har lyst til å gå i dekning. Likevel vil jeg si meg enig med mortilgunnar, det er mye bedre å legge kortene på bordet og stå for det du har gjort. Det står mer respekt av det og er også mye ærligere. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Ja det var skikkelig dårlig gjort og det hadde du virkelig inge rett til å gjøre.Et skikkelig overtramp. Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg blitt flyforbanna. Så gir det et råd:legg deg langflat og vær ærlig ovenfor bf.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Tror jeg ville vært mer sint og skuffa for at du dro mens jeg var i dusjen Han tenker vel automatisk ikke at du har vært innpå mobilen og sett de mld han har tatt vare på, og skjønner hele sammenhengen..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Å, fytti grisen det var helt vanvittig råttent gjort av deg!!!!!! Snu situasjonen da, bare tenk deg til at han hadde slettet noe du hadde tatt vare på, for din datters skjyld! Forstår du fikk panikk altså, men det går an å tenke, ærlig talt! En plass går grensa!! Jeg har selv printet ut og tatt vare på alle stygge mail, sms og msn samtaler, både fra bf og "stemor". Akkurat som og bf skulle kommet og rivt i stykker alt det, Guuuuuud jeg hadde eksplodert av sinne og fortvilelse!!!!!!! Mener du det du sier at du er lei deg, ring ham NÅ og si det! Han finner det jo ut, og kan LOVE deg at han blir sintere av å finne det ut selv, enn om du viser at du er oppriktig lei deg og angrer veldig! Du hadde iiiingenting med å lese på HANS telefon! Respektløst! Ingen sympati herifra altså, du er et voksent menneske!!
desember-nurk=) Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2008 Ja, har skjønt at jeg gikk langt over streken. prøvde å ringe han og sende han en mld hvor jeg sa unnskyld. Tror jeg må gi han noen dager før han roer seg. Spurte om han ville komme på middag idag, men han hadde ikke mulighet. Håper at det vil ordne seg... Har lagt meg helt flat hvertfall! Takk for svar=)
¤ my precious ¤ Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 At du har lagt deg helt flat og sagt unnskyld var veldig "grown up" av deg! Flott! :-)) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå