Gå til innhold

Svangerskapsutlslett.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som heter det? Har fått utslett på begge leggene som klør. Oppdaget det i går og er omtrent likt idag.Kommer ikke på noen årsak til at jeg skulle på utslett der - lurer nå på om det kan ha noe med at jeg er gravid og gjøre?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte fått kløe på leggene, men det også utenfor svangerskapet. men det har ofte hjulpet å smurt på en parfymefrikrem, litt feit:) Kan ofte få utslett pga tørrhet:)

Skrevet

Jeg klør også fryktelig på leggene... Gjorde aldri det før jeg ble gravid, men nå har det klødd i uker.. Ikke vet jeg om det har med graviditeten og gjøre :-)

Skrevet

Bruk rikelig med god olje etter dusjing osv;) jeg bruker babyolje, blir sinnsykt tørr hvis ikke.. Kanskje det kan ha noe med det å gjøre?

Skrevet

Har ikke tørre legger - klør om de blir det - men smører med god effekt så snart de blir det. Det jeg hadde i helga var noe annet - mer hissig utslett og antydning til væske i midten av noen av dem. Er så godt som borte idag. Så min konklusjon er at det kan ha vært reaksjon på peanøtter eller noe annet jeg har spist i helga men som jeg aldri før har reagert på. Men er så mye som er annerledes når en er gravid så forundrer meg ikke om jeg plutselig får en reaksjon på noe jeg aldri ellers reagerer på. Bare glad det er borte idag og ikke varte lenger. Ble jo litt usikker på om det var noe jeg burde ha sjekket nærmere:) Forresten veldi fornøyd med body shop sodybutter mot kløe på mage og legger - når det skyldes litt tørr hud: )

Skrevet

ups skulle være bodybutter...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...